niedziela, 24 kwietnia 2016

Ulubieńcy kwietnia!






Hej hej hej!

Dzisiaj przychodzie do was z ulubieńcami kwietnia! łaaa!!! Są to rzeczy, które kupiłam i chciałabym Wam je polecić.

 Pierwszą rzeczą jest korektor firmy Miss Sporty kupiony na wyprzedaży w Rossmanie- oszczędność przede wszytskim! Z tego co widzę bardzo ładnie maskuje niedoskonalości i mam nadzieję, że przez dłuższy okres czasu będzię się tak dobrze sprawdzał.
Nabytkiem nr 2 jest róż firmy wibo  (rownież kupiony na wyprzedaży w Rossmanie). Jest to ładny ciemnorozowy kolor który bardzo dobrze sprawdza się w codziennym makijażu.


Kolejnym przemiotem jest serum firmy Pantene. Według mnie włosy stają się po niej o wiele mocniejsze i łatwiej się roszczesują  W połączeniu z szamponem i odżywką z tej lini nadają włosom blasku i miękkości:) 
Ostatnio moja szafa również się wzbogaciła o kolejne bluzeczki. Ostatnio bardzo podobaja mi się jednolite kolory dlatego też bluzki nie mają żadnych nadrukow.W mojej szafie pojawiła się równiez zielona spódniczka.

 1. Sinsay



2.  House 




3.   Stradivarius 


4. House 



Moim hitem są jednak buty Adidas Superstar!!! Są naprawde bardzo wygodne, więc nie dziwie się że tyle osób je nosi. Ostatno przeczytałam, że ludzie którzy je noszą mają zaburzenia psychiczne. No coż, trzeba żyć dalej :)


Chciałam się podzielić z Wami moim najnowszym coverem piosenki "Sometimes hold on me". Nagranie zostało zarejestrowane podczas festiwalu 7 Talent w czasie którego zostałam wyróżniona. JEdnak nagranie odmówiło posłuszenstwa i nie chce się wstawić. 



Mam również do Was ogromną prośbę. na facebooku trwa głosowanie na "Top uczestnika konkursu 7 talent" Możecie oddac na mnie swój głos "lajkując" moje zdjęcie na facebooku. Za wszystkie głosy z góry dziękuję:) klik

To wszystko na dziś. Trzymajcie się:-*

1 komentarz: